woensdag, augustus 02, 2006

Een mens moet al eens iets zots doen

30... Een mens moet al eens iets zots doen, 30 is er de leeftijd wel voor.

Ik sta op het punt de trotse eigenares te worden van deze prachtige 4x4:


De Lada Niva, reeds omgedoopt tot "Lady Niva", isn't she gorgeous...?

Waarschijnlijk niet de beste aankoop van mijn leven, maar wel fun gegarandeerd. Ongeveer een ton Russisch staal, omgetoverd tot een geweldig voertuig dat de tand des tijds makkelijk heeft doorstaan, de Niva is reeds een legende en ook die is begonnen in 1976, 30 jaar geleden dus.

Maar niet enkel de tand des tijds, de Niva doorstaat ook zowat elk terrein zonder moeite! Smalend onthaald door vele mensen, vele opmerkingen trotserend... Maar menig modern SUV zal zichzelf SUF rijden door bos en veld om dit oerdegelijk monstertje te volgen!

En wat zijn mijn plannen met Lady Niva...? Waarvoor is dit bakske meer geschikt dan voor een roadtrip door't voormalige Oostblok of zelfs Rusland? Wait and see... Ik weet het zelf nog niet helemaal.

To be continued...

2 Comments:

Blogger Ben said...

Waarschuw me maar op tijd als ik je met de Jimny uit het slijkmoet komen trekken. Als de luchtaanvoerslang tenminste vast blijft ;-)

woensdag, augustus 02, 2006 9:53:00 p.m.  
Blogger Rekgrens said...

En ik dacht dat met 30 stilaan het einde van onnozel gedrag werd ingeleid.

woensdag, augustus 16, 2006 3:38:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home