Het is zover...
Wat wel een zekerheid is, is dat mij dat met de Lada Niva niet zal overkomen, de topsnelheid is immers te laag om op de autostrade gevaar te lopen om gefiltst te worden! Misschien rechtdoor, bergaf en met wind in de rug raak ik aan 120 km/uur ;-)
Gelukkig voor mij was die 151 km/uur de gemeten waarde en is deze gecorrigeerd tot 141 km/uur, dat scheelt toch al 50€ in de boete. Sedert de brief in de bus stak probeer ik mij aan de snelheidsregels te houden op de autostrades, op andere wegen deed ik dat al (waarschijnlijk gewoon omdat het te druk is of de verkeerssituatie het niet toelaat sneller te rijden).
Maar ik moet toegeven dat dat is moeilijk... Naar't schijnt is't eerder een kwestie van gewoonte maar dat is snel rijden ook en probeer een gewoonte maar eens af te leren...

0 Comments:
Een reactie posten
<< Home