maandag, oktober 02, 2006

I've been spotted...!

I've been spotted...!
Ik ben apetrots, ik rijd 5 weken met de niva, bijna 2000km al en ... ik ben gespot! Geweldige foto trouwens, mezelf in actie op de E19...
Het is zeer aangenaam op deze manier geflitst te worden in plaats van door de politie ;-)
Ik moet toegeven, ik heb even gedacht: "Wat ne rare daar in de Espace." Maar dat het een Niva sympathisant was dat had ik niet gedacht. Laat staan dat ik een idee had hoe enthousiast Niva sympathisanten wel niet zijn!
En Oh toeval, op weg van mijn werk vandaag kwam ik een ander Niva-tje tegen... Deze keer was ik wel op tijd om de schakelaar voor de pharen te vinden en te knipperen, wat mij een vriendelijke knik en een wuivende hand terug opleverde, COOL! Wat is het fijn een Niva-rijder te zijn!!!