vrijdag, januari 12, 2007

17.55u en weeral op café

Ik weet het, ik val in herhaling maar wat wil je nu...? Is het de downloadlimiet niet dan is het weer de modem,... Het resultaat is bijna hetzelfde, in het ene geval aan een ergerlijk traag tempo internet, in het andere geval helemaal geen internet.
En alsof dat nog niet vervelend genoeg is, zit ik ook nog zonder inspiratie... Writersblock...