Vladimir Igorevich
Waarom Vladimir- Igor?
Bij ons in Oek of in Rusl, mensen bij geboorte krijgen naam en als tweede naam - de naam van de vader. Dus, als papa is Igor, dan het kindje is Vladimir (kort: Vova) IGORevich. Igor VLADIMIRovich.
Bij ons in Oek of in Rusl, mensen bij geboorte krijgen naam en als tweede naam - de naam van de vader. Dus, als papa is Igor, dan het kindje is Vladimir (kort: Vova) IGORevich. Igor VLADIMIRovich.
Ik ben dus, voor familie en vrienden Lena. Maar officieel (op het werk, op alle papieren in Oekr):Elena ROMANovna. (mijn broer Gena: Genadij ROMANovich)
Dus, uw auto dan moet zijn "Vladimir Igorevich" of "Vova" (voor vrienden) of Igor Vladimirovich of Igor (voor vrienden)
:-)
Dank u Elena, voor bovenstaande verklaring! Vanaf nu ga ik dus op pad met Vladimir Igorevich oftewel Vova voor de vrienden!



0 Comments:
Een reactie posten
<< Home