vrijdag, juni 29, 2007

Vanaf 1 juli...

vind je me hier...

2 Comments:

Blogger Rekgrens said...

Allemaal goed en wel.
Maar zijn er ook Dorito's Texas Paprika Chips aanwezig?

En, zijn we welkom?

maandag, september 10, 2007 9:04:00 a.m.  
Blogger KR=10 said...

Dorito's Texas Paprika Chips, Guacemole en mojito's aanwezig!
En tuurlijk zijn jullie welkom ;-)

zondag, september 23, 2007 1:07:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home