Komkommertijd
Komkommertijd, pas verhuisd, internet nog niet aangesloten en dus zeeën van tijd om de "leesachterstand" in te halen... Tot hiertoe was er nog niet veel van gekomen in 2007 maar ik ben aan een inhaalbeweging begonnen...
Al gelezen dit jaar:
- Cromagnon - Jef Geeraerts
- Siddartha - Hermann Hesse
- Kartonnen dozen - Tom Lanoye
- Morvern Callar, Kind van de raves - Alan Warner
- Made in Yugoslavia - Vladimir Jokanovic
- Een slagerszoon met een brilletje - Tom Lanoye
- Onder valse vlag - Pieter Aspe
- Sluipend gif - Luc Deflo
- De man die werk vond - Herman Brusselmans
- Los - Tom Naegels
- Our man in Havana - Graham Greene
- Overspel - Bob Mendes
- Een zuil van zout - Kristien Hemmerechts
- De kracht van vuur - Bob Mendes
En nog steeds worstelend met "De Aanklager" van Scott Turow, de laatste waar ik in 2006 in begonnen ben en die me van in het begin tegenstak... Na 7 maanden ben ik halfweg in de 'amper' 400 pagina's, te ver dus om hem helemaal niet meer uit te lezen, maar oh so boring... Tegen het einde van het jaar zal ik er wel door zijn hoop ik, als ik tegen dan nog weet waarover het ging. Gelukkig heb ik nog een voorraadje liggen waar ik meer naar uitkijk!

0 Comments:
Een reactie posten
<< Home