Sir Blacky the Second
Sinds donderdagavond woon ik niet meer alleen in mijn nieuwe woonst, ik heb het gezelschap van Sir Blacky the Second gekregen. Sir Blacky the Second is een hele mooie grote goudvis in een bokaal, gekregen van Elena, speciaal om mijn woonst te bewaken als ik er niet ben...
Sir Blacky the Second is ook een beetje nen rare... De eerste avond zat er totaal geen beweging in, 's nachts echter begon hij te woelen in de steentjes op de bodem van zijn bokaal. 's Ochtends lag hij er weer helemaal passief bij, geen beweging in te krijgen, even dacht ik dat Sir Blacky the Second een nachtdier was.
Na 2 dagen van totale inactiviteit, Sir Blacky the Second gedroeg zich eerder als een kamerplant dan als een huisdier, is hij vandaag in actie gekomen. En wat blijkt, Sir Blacky the Second bewijst een intelligent wezen te zijn. Niet langer een kamerplant maar een soort hond van Pavlov. Hij weet dat het potje naast zijn bokaal visseneten is... Hij komt in actie als hij het potje ziet bewegen en hij is niet te houden als hij effectief eten krijgt.
Misschien moet ik nu maar stilaan beginnen met hem kunstjes te leren...

0 Comments:
Een reactie posten
<< Home