2007 in memoriam
Als 2006 voorbij gevlogen is, dan is 2007 zo mogelijk nog sneller voorbij gegaan. Dit was ondermeer te merken aan mijn verlofteller op het werk, die stond tot vorige week nog op 7 dagen. Hoe is het mogelijk, voor iemand die voorheen elk jaar een tekort had aan verlofdagen...? Nogthans heb ik dit jaar een geweldige vakantie achter de rug, met Vova naar Oekraïne en terug.
2007 heeft bevestigd dat mijn beste aankoop ooit toch wel Vova is geweest. Louter rationeel gezien een ton oud ijzer maar die 1000kg schroot heeft me al veel plezier op geleverd. Hij heeft in de 16 maanden dat ik hem nu heb in elk geval al een hoofdstuk verdiend in mijn memoires, als ik er 2075 ooit eens toekom die te schrijven. Niet enkel een fantastische reis, ook al de avonturen die ik er bijna dagelijks mee beleef en een paar extra vrienden en toffe mensen die ik via Vova heb leren kennen, geven 2007 iets extra.
2007 hadden we verwelkomd met grootse plannen, het moest gedaan zijn met kotleven en er moest dringend iets aan de conditie gebeuren want met de beste ontdekking van 2006, cafe 206, zo dichtbij, was de conditie ver achteruit gegaan, de weerstand tegen alcohol daarentegen was behoorlijk groot. Ook de reis naar Oekraïne was één van de plannen, geheel onbekend terrein voor mij.
De winter was zacht en zonnig, het zag er allemaal veel belovend uit tot die donderdag, 15 februari. Want ook dat is 2007, het jaar waarin ik één van de meest dierbare mensen in mijn leven ben verloren. 't Leven gaat door, hoewel er geen enkele dag voorbij gaat zonder dat ik aan je denk, Genie.
Maar terugkijkend was 2007 een geslaagd jaar, en laat dan nu 2008 maar komen, ik ben er klaar voor ;-)

0 Comments:
Een reactie posten
<< Home