dinsdag, juni 15, 2010

nieuw record...

4 paar schoenen in 1 maand...

Ninja schoenen!




Puma's... Er zijn nog zekerheden!



Comfy!





Running!


1 Comments:

Blogger Steven said...

De Puma's zijn cool...

maandag, juni 21, 2010 6:45:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home