donderdag, maart 31, 2011

maart

Maart was gene vette... 2x gelopen... een beenvliesontsteking... :-(
Vaarwel aan het goede voornemen van de 10-miles.


1x met de fiets gaan werken en de rest van de week moeten uit zweten...