Kristine's hersenspinsels...
donderdag, maart 31, 2011
maart
Maart was gene vette... 2x gelopen... een beenvliesontsteking... :-(
Vaarwel aan het goede voornemen van de 10-miles.
1x met de fiets gaan werken en de rest van de week moeten uit zweten...
posted by KR=10 at
10:16 p.m.
0 Comments:
Een reactie posten
<< Home
Over mij
Naam:
KR=10
Locatie:
Belgium
Mijn volledige profiel tonen
date and time
bezoekers
Previous Posts
beenvliesontsteking...
februari
goede voornemens: januari
lijstjes 2010
correctie...
nieuw record...
Lex !
2009 in lijstjes
Loungen...
In Memoriam: Sir Blacky the Second
0 Comments:
Een reactie posten
<< Home