donderdag, april 14, 2011

april

De ontsteking is er nog steeds... Lopen zit er (nog) niet in maar er is wel beterschap.
Fietsen? Volgende week een nieuwe poging! Nog een weekje en dan verlof!!! Eindelijk :-D