progressie...
De 10 miles is gepasseerd, lopen zat er voor mij absoluut niet in... :-(
Maar het goede nieuws is dat er vorige week plots veel progressie was in het genezen van mijn beenvliesontsteking, pijnstillers en ontstekingsremmers zijn zo goed als afgebouwd. En deze week zou ik zelfs al hebben durven lopen... Maar om niets te forceren heb ik dat toch maar achterwege gelaten. Wel ben ik deze week terug beginnen fietsen naar het werk :-)... Zalig weer en het fietsen deed goed!
Volgende week vakantie en bedoeling is dat ik daarna stilaan terug zal starten met lopen...
En hier zijn ondertussen de statistiekjes van april, 4 dagen ongeveer 15km heen en terug... De snelste tijd tot hiertoe was 37 min!


0 Comments:
Een reactie posten
<< Home