zondag, juli 31, 2011

juli

Een nieuwe start met lopen! 45 km, nog niet op het niveau van het begin van het jaar, maar toch al een begin... Ook 30 km gefietst, motivatie van vorig jaar is niet meer zo aanwezig, het grijze weer 's morgens zit er waarschijnlijk voor iets tussen :-(...