Slecht weer en een geweldig verlof in de Pyreneeën hebben de trend van juli gebroken... Vooral het slechte weer zorgde ervoor dat de motivatie om na het verlof opnieuw te starten ontbrak... Gelukkig heb ik me op de valreep toch kunnen motiveren om de fiets nog eens uit de kelder te halen...
0 Comments:
Een reactie posten
<< Home