oktober
Back on track, op een weekje met een giga snotvalling na, gaat alles goed met het lopen :-)... Buiten de valling ook last van de beenvliesontsteking die terug leek te komen. En dus de voeten eens laten nameten in een Running centre.
Conclusie: perfect neutrale loper. Toch op hun aanraden nieuwe schoenen gekocht, die nog een maat groter zijn dan mijn oude. Volgens mij zijn ze te groot, of althans ik zou nooit uit mijzelf zo'n grote schoenen kopen, maar volgens hen zijn ze perfect. Dus ik heb het aan de specialisten overgelaten en heb hun advies gevolgd, en kijk........ Geen last meer, niets noppes! :-)
Mijn nieuwe schoenen! :-)
En de statistiekjes voor oktober, de eerste keer sinds februari nog eens over de 10km gegaan, 11,5 km om precies te zijn en het ging heel goed! Op naar de 10 miles!



0 Comments:
Een reactie posten
<< Home