september
Opnieuw gestart met lopen... 's Morgens begint het al later licht te worden en dat maakt het fietsen gevaarlijker. Opnieuw begonnen met de collega's tijdens de lunch mee te lopen :-) Dat is een goeie motivatie, zelfs na een weekje verlof!
Nog lang niet op het niveau van voor de beenvliesontsteking, maar toch 30 km gelopen deze maand. En het gaat goed :-)...


0 Comments:
Een reactie posten
<< Home