zaterdag, december 31, 2011

december

Een goeie en snelle maand :-) De 10km/hr was haalbaar en houdbaar! Voor het eerst een 10km gelopen in minder dan een uur nl 58 min 34 sec.
Helaas de laatste week geen records meer kunnen breken wegens een aanval van acute buikgriep, die slechts 1 dag duurde maar de dagen nadien lagen alle ingewanden toch nog overhoop en voelde ik me niet optimaal... 
De balans voor december: 80,63 km!