donderdag, december 01, 2011

november

Weer op de goeie weg! En voor het eerst de grens van de 10km/h gemiddeld overschreden over een afstand van 8km :-) Iets wat lange tijd onbereikbaar leek omdat ik altijd net onder die 10km/u strandde. Ook de nieuwe schoenen zijn een opmerkelijke verbetering, geen last meer van enkels, knieen en vooral scheenbenen. En omdat het lopen beter gaat is de motivatie ook weer een pak groter!
De eindbalans voor deze maand: 78,2 km!