Wow...... lang geleden...
Lang lang geleden dat ik mijn blog nog eens ge-update heb... Ik zal het maar wijten aan 'te druk bezig'... En als je je afvraagt waarmee dan wel? Daar kan ik het volgende op zeggen: sporten! Ik loop nog steeds, meer en sneller dan ooit!
Ik heb dit jaar meegelopen in de Antwerp 10 Miles! Ik ben geslaagd in mijn vooropgesteld doel van 1u 45 min, nl 1u 43min 7sec als officiƫle tijd. Niet slecht voor een eerste keer, vooral omdat ik aan de finish nog het gevoel had overschot te hebben. Er is dus nog ruimte voor verbetering.
Ik heb me begin dit jaar tot doel gesteld 1000 km te lopen. Tot hiertoe heb ik een beetje achterstand maar ik werk eraan. De 1000 km gaat nipt worden, maar het is niet verkeerd een ambitieus doel te hebben. En als ik aan het huidige schema blijf lopen ga ik toch alvast aardig in de buurt komen :-)...
Vandaag sta ik op 489 km, bijna in de helft, het gaat nog spannend worden :-)
En om verder in detail te treden: de statistiekskes per maand :-)
Om helemaal gek te doen fiets ik ook weer naar het werk, eigenlijk is dat helemaal nog zo gek niet. Ik ben immers sneller per fiets dan met de auto, nl ongeveer 35 minuten (al speelt de wind hierin ook wel rol) :-) Ik moet wel toegeven dat het weer deze zomer tot dusver nog niet echt een motivatie is geweest...

0 Comments:
Een reactie posten
<< Home