donderdag, augustus 23, 2012

juli

Was een topmaand!
---> gelopen: 118,9 km
---> gefietst: 475,2 km

Augustus is voorlopig iets minder wegens 2 weken verlof, maar toch ben ik erin geslaagd ook tijdens mijn verlof in Sloveniƫ te gaan lopen :-). How cool is that? ;-)
En het is me dan nog gelukt een goeie tijd te lopen op 10 km :-)


En vandaag heb ik mezelf getrakteerd op een nieuw paar loopschoenen, de vorige hebben dik 750km en de demping begint toch stilaan af te nemen. Ik ben voor de opvolger van mijn vorige schoenen gegaan, het nieuwste model van de Brooks Glycerin, de 10 dus :-)
Ik ben super tevreden van de vorige en deze zitten zalig en zien er bovendien een pak beter uit! Weer een extra motivatie, die 1000 km dit jaar, dat moet gewoon lukken!