Meet Kermit :-)
Kermit mijn nieuw fietske!
Hoewel ik hem al een dikke week heb, ben ik er pas vandaag de eerste keer mee gaan werken :-)
Afgelopen weekend heb ik nog een spatbord en lichtjes geïnstalleerd, kwestie van gezien te worden door het ochtend en avond verkeer...
Maar dus vandaag ben ik er ook echt mee gaan werken... Wat een verschil! Een fiets die blijft bollen, zelfs als ik stop met trappen, een fiets met goede remmen, een fiets waarvan ik het groot verzet rond getrapt krijg zonder mezelf steendood te rijden :-)
En voor 1 keer waren de rollen omgekeerd, de collega die ik voorheen amper kon volgen reed ik vandaag los uit het wiel... Hij kan natuurlijk een slechte dag gehad hebben ;-)
Kortom: ik ben content! en weer gemotiveerd om te fietsen! :-)


0 Comments:
Een reactie posten
<< Home