zaterdag, maart 02, 2013

2013 - goed gestart...

Mezelf een nieuw gadget cadeau gedaan: een Garmin forerunner 210 met Hartslagmeter.
De special edition, omdat ik iets anders wilde dan zo'n dikke zwarte knots aan mijn pols :-)


En in januari al meteen goed gestart.
Lopen: 120,5 km
Fietsen: 237,5 km

En dat terwijl het toch goed gewinterd heeft! Zo heb ik vaak over besneeuwde en gladde paden gelopen :-)...
En ook fietsen was met momenten toch wel een spannende aangelegenheid, al waren de fietspaden relatief goed vrij gemaakt.
Ook heb ik door al het zout op de weg Kermit zijn ketting als eens moeten kuisen en weer invetten :-)

In februari heb ik gepoogd op hetzelfde elan voort te gaan... Weliswaar onderbroken door 3 weken verlof in India.
Lopen: 57,9 km; waarvan ik er toch 42 in India gelopen heb...
Fietsen: 88,9 km

Mijn doelen voor 2013:
- 1000 km lopen
- 2500 km fietsen
- de 10 Miles waarvoor ik me donderdag heb ingeschreven
- zeker nog eens een halve marathon
En verder zien we wel :-)