maandag, mei 20, 2013

autoloos

Nooit gedacht dat ik zou kunnen wennen aan het niet hebben van een auto... Eind vorige maand bracht ik James naar mijn ouders, hij moest naar de autokeuring. En met mei, veel lange weekends en hopelijk mooi weer op komst, zou ik hem daar achterlaten en al fietsend door het leven gaan...

3 weken later is het slechter weer dan ooit... Noorderwind, amper 12 graden en eindeloos veel regen... Toch ben ik de afgelopen lange weekends James niet gaan halen en ben ik blijven fietsen... Het aantal keer dat ik echt nat geregend ben valt heel goed mee! De meeste nattigheid komt overigens niet van de regen maar van al de nattigheid en plassen op de weg en het fietspad. En dus heb ik 2x echt kletsnatte schoenen/voeten gehad. 

Met de komende week in aantocht en voorspellingen voor nog meer regen heb ik ook dit weekend James niet gehaald... Ik blijf fietsen! Want nat of niet nat, in het spitsverkeer ben ik even snel met de fiets!