2013 in facts and figures: update
Een update van de facts and figures, althans deze die betrekking hebben op mijn fysieke inspanningen...
Enkele korte facts uit de afgelopen maanden:
- sinds begin mei ben ik slechts 1x met de auto gaan werken
- ik heb voor het eerst de kaap van 12km/hr gemiddeld gerond tijdens een 10km-wedstrijdje
- hielspoor is pijnlijk
- sociale druk is een goede motivatie
- elke dag met de fiets gaan werken en 3 x per week lopen maakt dat ik per week ongeveer een werkdag beweeg/sport (+/- 8u)
En dan de figures:
Enkele korte facts uit de afgelopen maanden:
- sinds begin mei ben ik slechts 1x met de auto gaan werken
- ik heb voor het eerst de kaap van 12km/hr gemiddeld gerond tijdens een 10km-wedstrijdje
- hielspoor is pijnlijk
- sociale druk is een goede motivatie
- elke dag met de fiets gaan werken en 3 x per week lopen maakt dat ik per week ongeveer een werkdag beweeg/sport (+/- 8u)
En dan de figures:
Een beetje voorsprong op het doel :-)
Mission accomplished :-)
Mijn fietsdoel was duidelijk niet ambitieus genoeg. Maar toen ik dat doel stelde had ik een 200 a 250km fietsen per maand in gedachte... Ik had nooit gedacht dat ik mijn auto gedurende maanden volledig aan de kant zou laten staan :-)
Ik heb al meer dan 3000 km aan woonwerk verkeer gefietst, dat wil zeggen meer dan 5000 km die ik niet met de auto gereden heb :-) Aan het verbruik van James en de houdige brandstof prijzen is dat dus een dikke 750 Euro netto opslag :-)... Mijn fiets is dus al terug verdiend, en met de overschot ga ik mijn winteruitrusting verder uitbreiden! :-)
To be continued.........

0 Comments:
Een reactie posten
<< Home