dinsdag, januari 23, 2007

Stem VEDETT


Stem VEDETT
Stem VEDETT
Stem VEDETT
Stem VEDETT
Stem VEDETT

zaterdag, januari 20, 2007

Vladimir Igorevich


Van iemand die het kan weten:


Waarom Vladimir- Igor?
Bij ons in Oek of in Rusl, mensen bij geboorte krijgen naam en als tweede naam - de naam van de vader. Dus, als papa is Igor, dan het kindje is Vladimir (kort: Vova) IGORevich. Igor VLADIMIRovich.
Ik ben dus, voor familie en vrienden Lena. Maar officieel (op het werk, op alle papieren in Oekr):Elena ROMANovna. (mijn broer Gena: Genadij ROMANovich)
Dus, uw auto dan moet zijn "Vladimir Igorevich" of "Vova" (voor vrienden) of Igor Vladimirovich of Igor (voor vrienden)
:-)

Dank u Elena, voor bovenstaande verklaring! Vanaf nu ga ik dus op pad met Vladimir Igorevich oftewel Vova voor de vrienden!


vrijdag, januari 12, 2007

17.55u en weeral op café

Ik weet het, ik val in herhaling maar wat wil je nu...? Is het de downloadlimiet niet dan is het weer de modem,... Het resultaat is bijna hetzelfde, in het ene geval aan een ergerlijk traag tempo internet, in het andere geval helemaal geen internet.
En alsof dat nog niet vervelend genoeg is, zit ik ook nog zonder inspiratie... Writersblock...