zaterdag, december 31, 2011

december

Een goeie en snelle maand :-) De 10km/hr was haalbaar en houdbaar! Voor het eerst een 10km gelopen in minder dan een uur nl 58 min 34 sec.
Helaas de laatste week geen records meer kunnen breken wegens een aanval van acute buikgriep, die slechts 1 dag duurde maar de dagen nadien lagen alle ingewanden toch nog overhoop en voelde ik me niet optimaal... 
De balans voor december: 80,63 km!



donderdag, december 01, 2011

november

Weer op de goeie weg! En voor het eerst de grens van de 10km/h gemiddeld overschreden over een afstand van 8km :-) Iets wat lange tijd onbereikbaar leek omdat ik altijd net onder die 10km/u strandde. Ook de nieuwe schoenen zijn een opmerkelijke verbetering, geen last meer van enkels, knieen en vooral scheenbenen. En omdat het lopen beter gaat is de motivatie ook weer een pak groter!
De eindbalans voor deze maand: 78,2 km!