maandag, oktober 31, 2011

oktober

Back on track, op een weekje met een giga snotvalling na, gaat alles goed met het lopen :-)... Buiten de valling ook last van de beenvliesontsteking die terug leek te komen. En dus de voeten eens laten nameten in een Running centre.
Conclusie: perfect neutrale loper. Toch op hun aanraden nieuwe schoenen gekocht, die nog een maat groter zijn dan mijn oude. Volgens mij zijn ze te groot, of althans ik zou nooit uit mijzelf zo'n grote schoenen kopen, maar volgens hen zijn ze perfect. Dus ik heb het aan de specialisten overgelaten en heb hun advies gevolgd, en kijk........ Geen last meer, niets noppes! :-)
Mijn nieuwe schoenen! :-)


En de statistiekjes voor oktober, de eerste keer sinds februari nog eens over de 10km gegaan, 11,5 km om precies te zijn en het ging heel goed! Op naar de 10 miles!



zaterdag, oktober 01, 2011

september

Opnieuw gestart met lopen... 's Morgens begint het al later licht te worden en dat maakt het fietsen gevaarlijker. Opnieuw begonnen met de collega's tijdens de lunch mee te lopen :-) Dat is een goeie motivatie, zelfs na een weekje verlof!


Nog lang niet op het niveau van voor de beenvliesontsteking, maar toch 30 km gelopen deze maand. En het gaat goed :-)...