donderdag, maart 31, 2011

maart

Maart was gene vette... 2x gelopen... een beenvliesontsteking... :-(
Vaarwel aan het goede voornemen van de 10-miles.


1x met de fiets gaan werken en de rest van de week moeten uit zweten...

zondag, maart 20, 2011

beenvliesontsteking...

Het zit er even niet naar uit dat ik de prestaties van februari ga evenaren......... :-(


Beenvliesontsteking... 6 weken rust, geen 10 miles dit jaar... :-(