maart
Maart was gene vette... 2x gelopen... een beenvliesontsteking... :-(
Vaarwel aan het goede voornemen van de 10-miles.
1x met de fiets gaan werken en de rest van de week moeten uit zweten...
beenvliesontsteking...
Het zit er even niet naar uit dat ik de prestaties van februari ga evenaren......... :-(
Beenvliesontsteking... 6 weken rust, geen 10 miles dit jaar... :-(